nedelja, 6. november 2011

iPhone in obdelava fotk

iPhone. Fotografija. Kakšno leto ali dve nazaj se mi je uporaba obeh besed v enem stavku zdela blasfemija. Orto blasfemija! No, ni veljalo samo za iPhone, ampak za fotkanje s smartphoni nasplošno. Nič več. Aa. Najprej sem se (skoraj) odpovedal Nikonu D90 in nabavil Olympus PEN. Potem mi je še ta postal prevelik oz štorast pri obdelavi fotk. Seveda so klasični DSLR-ji uporabni. Za tistega, ki ve, za kaj jih rabi. Ampak za fotko narediti tako, mimogrede,  pa res ni treba vse tiste krame s seboj vlačit. No, če ne aparatu piše Leica M9 in je uparjen s Summilux-M 50mm f/1,4, potem temu ne moremo reči krama, anede. Dokler bodo to mokre sanje, bo Olympus PEN EP-1 pač moj poor man's Leica. 
Zabluzil. Nazaj k iPhonu in Old Photo PRO. Old Photo PRO je spregledan, a uporaben app. Sicer ne dela fotk podobnih tistim narejenim z Instagramom in Hipstamaticom, ampak to je lahko samo dobro, a ne.Kaj čmo, so mi smartografi tiste fotke pač priskutili. Old Photo Pro sicer ni app za delati črno bele fotke, ampak naredi jih kar dobro. Se strinjaš? Lahko so seveda brez robov in prask. Take so shranjene v visoki ločljivosti. Za na papir ;)

Plesalci
Ples ob Ljubljanici
Ples pod stopnicami