sobota, 27. september 2008

Nikon D90- prvi vtis

Nikon D90 je doma. Na testu. Kakšen dan-dva ( tri-štiri-pet-šest) ga bom preizkušal. Še pred koncem preizkusne dobe pa že vem, da bo moj. 100%. Me je navdušil takoj. Oblika (skoraj) enaka kot pri D90, vsebina pa spremenjena. Na bolje. Na tem linku Nikon D-80 test je celoten test Nikona D80. Bom nekaj podobnega naredil tudi za Nikon 90, ampak šele, ko ga dobro spoznam. Hitrih testov po nekaj dnevnem "testiranju" je na spletu že tako preveč.

Najprej sem pogledal, kako je z nastavitvami, ki so me motile pri Nikonu 80. Na tem linku Nikon D80- kaj me moti , sem opisal "napake" oz stvari, ki so me pri Nikonu D80 motile. Pri Nikonu D90 so odpravljene. Vse razen ene.

- Mali zaslonček na vrhu. Na njem so vidni skoraj vsi podatki. Tudi mali znakec za kompenzacijo osvetlitve je tam. Je pa na žalost prikazan samo znakec, ne za koliko in kam si kompenziral. Za ta podatek moraš pogledat v iskalo, kjer ti črtice povejo, "kje si". Ne rabiš več gledat v iskalo. S pritiskom na gumb "Info" na hrbtni strani se na zaslonu prikažejo vse nastavitve, vključno s skalo za kompenzacijo osvetlitve.

- AUTO ISO. Izvrstna zadeva. Ampak, zakaj pri "min shutter speed" ne morem izbrati krajši čas od 1/125sec? Če ne veš, kako deluje in zakaj je uporaben AUTO ISO pri Nikonu D80, priporočam branje mojega testa kamere Nikon D80. AUTO ISO gre do ISO 3200 in 1/2000sec. Juhuhuhuhu!!!!

- ISO vrednost. Zakaj se nastavljene vrednosti ne vidi v iskalu? Ajde Nikon, saj to ne bo škodovalo prodaji D200. A ne, da ne bo? Se vidi, se vidi, se vidi! Pa še na zgornjem zaslončku. Ziher je ziher.

- Matrično merjenje svetlobe. Napisanega je že dovolj. Naj povem samo to: Matrično merjenje je popravljeno! Mogoče celo preveč....

- Če imam vklopljen "predogled" in bi želel med posnetki spreminjati nastavitve medtem, ko gledam skozi iskalo, moram najprej do polovice pritisniti prožilec, šele nato lahko spremenim nastavitve. Nihče ni popoln.

Toliko zaenkrat. Več pa čez čas. Spodaj je nekaj fotografij narejenih z Nikon 90. Ker je pa ravno jesen, naj bo malo barv. In kakšna žvauca.