nedelja, 20. marec 2011

Šampanjec

Šampanjec. Champagne. Mehurčki. Bubbles.
Smo si v letu 2010 sem in tja privoščili kakšno steklenico penečih vin. Mehurčki so bili različni: šampanjci, cave, penine in ostala peneča vina. Kaj naj rečem. So mi mehurčki postali všeč. Na mizi so se znašli naslednji:

Šampanjec
Deutz Brut NV

Freixinet Reserva Real

Freixinet Cordon Negro

Freixinet Carta Nevada

Jacob's Creek Saprkling Rose

Kogl Penina A.D.

Lanson Black Label Brut NV

Moet&Chadnon Brut Imperial NV

Srebrna Radgonska Penina Suha

Še kakšni, ki se jih ne spomnim...


In še moja subjektivna, ljubiteljsko-nepoznavalska lestvica.
Deutz Brut NV me je sezul. Po prvih dveh požirkih sem izustil samo: "Fak. Hudo dober." Kruhopiškotast. Subjektivna ocena seveda, ampak po preverki se je pokazala kot objektivna.
Naslednji na moji lestvici je Lanson Black Label Brut. Suh, mehurčkast, mineralen, direkten. Z eno besedo, oster. Seveda je Moet&Chandon dober, ma sta prejšnja dva pustila močnejši vtis. Od ostalih ne šampanjcev sta mi bila najbolj všeč Jacob's Creek Rose in Freixinet Reserva Real. Ostali? Malo manj v spominu, ampak spil bi vsakega še enkrat. Kupil ne.

Vsake toliko si je treba kaj privoščit.

11190593-2