nedelja, 24. februar 2008

Kanja, srna, Barje

Pa še kaj bi se našlo. S Petrom sva se danes podala na foto-lov. Prav dobra lovca nisva bila, saj so nama 3 fazanke 2x pobegnila dobesedno izpod nog. Nekaj sva pa le ujela.


Kanja. Hud izrez, ker sem imel objektiv na 112mm in veselo fotkal. Pozabil nastavit na 300mm.

Misfits je pognal srne v dir ravno proti meni.

So na Barju tudi taki predatorji.

Še malo cukra.

3 komentarji:

Kreg pravi ...

Vidim da se na barju kar dogaja. Srnica mi je všeč. Stane tisto je pa nov model T2 hehe ;)

misfits pravi ...

vse so dobre. Se čudim fotki kanje, jaz sem jo slikal pri 400 mm, pa je še vedno majhna :)pa moja je dost meglena, ne vem kako je teb tako čisto ozračje ratalo...ja vem, to je pa Nikon :)
3. lahko malo poravnaš.
lp

KoBra pravi ...

Konec koncev sta še v redu lovca!
Izplen:
- kanja 1 kos,
- srna 1 kos,
- divji bager 1 kos.
Moral bi videt kaj smo mi na poti iz Bavarca zamudili, verjetno najboljše fotke: CZY je skoraj povozil fazana, peljali smo se pa mimo (!!! jebemti !!!) črede srn na vrhu hribčka - čisto obzorje ob sončnem zahodu.
Živali v ogradi sploh niso problematične, v naravi je pa fotkanje čisto nekaj drugega.
lp