sreda, 07. november 2007

Tamrac Adventure 75 - cena za dol past!

Imam nov nahrbtnik. Tamrac Adventure 75. Pa sem vesel kot radio! Zakaj? Ker bom končno lahko dal objektiv Sigma 100-300 f/4 v nahrbtnik, tudi če ne bo na aparatu. Pa še ugodno sem ga dobil. Novega v trgovini 5pik* za 53€! Hehehe, hvala Mis za informacijo. Prej sem imel Lowepro, pa mi je bil Tamrac pri kolegih vedno bolj všeč. Sedaj vem zakaj. Tiste malenkosti, ki so pri Lowepro manjkale, so pri Tamracu "vgrajene".
*Nimam nič od tega, ker sem napisal ime trgovine. Ne bi rad vsakemu posebej odgovarjal, kje sem ga kupil.

11 komentarjev:

Jure/Olki pravi ...

Kaj je tisto vgrajeno kar Lowepro nima? Danes jih pa streljaš!!! hehehe

Jure/Olki pravi ...

je pa cena res dobra. to pa to...

stane c. pravi ...

Kot prvo, ima močnejše pregradne pene. Naprej. Ima trak, s katerim povežeš obe peni tik pod "body-jem". Stojalo privežeš na hrbtno stran nahrbtnika in ne pod dno nahrbtnika. Ga na Trekker-ju Mini 200 sploh ne moreš dobro privezati, pa še štorasto je na dnu. Oblika je bolj pravokotna, pri Lowepro bolj trikotna. Evo, nekaj za začetek. Da ne bo, kot da govorim na pamet. Lahko pa da se ne strinjaš z mano hehehe

Jure/Olki pravi ...

Mini200 ti primerjaš?? Ajaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
To je pa druga debata! Twingo tudi ne zdrži testa s Passatom , hahahaha

Lahko se ne strinjam ali ipak te volim, hahaha

stane c. pravi ...

Jure, ne boš verjel, sta po zunanjih merah skoraj enaka. V notranjsoti pa razlika za ne verjet. Cena obeh novih (razen pri prej omenjenem trgovcu) je pa ENAKA, tako da primerjava čisto vzdrži. Clio in Punto.
PS
Se ne boš preveč raznežil hehehehe

Dan pravi ...

Tamrac, tko je prav...
Sam še Canona rabiš pa boš naš :P

sekundek pravi ...

Zdej pa ne štekam, ali mene bloger nima rad, ker bi prisegel, da sem tukaj danes nekaj že pisal. In to ni prvič. Lahko pa, da sem tolk smotan, da dejansko pozabim pritisnat na publish.

stane c. pravi ...

Uroš, nič nisem brisal. Niti danes niti kadarkoli prej.

sekundek pravi ...

Očitno je pol moj EMŠO kriv in gubm publiš. Pa je oranžn, pa očitno ga še vedno pozabim stisnat.

Ales pravi ...

Jaz uporabljam tega Tamraca že od poletja in je OK. Gre noter D80 s 70-200, ob eni strani Metz 45, na drugo SB-600 in 18-55 II (ja, res ga uporabljam). Pa triggerji in podobna šara tudi. Vse skupaj prav kompaktno. Dobra odločitev, Stane!

look pravi ...

Hojla
A sigma 170-500mm namontirana na Pentaxa gre v ta nahrbtnik?