četrtek, 08. november 2007

Saj ni res pa je - servis za avto

Je sodelavka peljala avto Peugeot na enega imed uradnih servisov. Po službi smo šli na kosilo in mi je pokazala račun, da koliko je plačala. Pogledam račun. Vse lepo in prav, na koncu pa postavka Testna vožnja s kontrolo 29€. 29€! Ko vse zamenjajo, se zapeljejo en krog okoli servisa in te olupijo za 29€. Pa saj ne moreš verjet. Pa tudi če bi 1 uro kontrolirali svoje delo, kaj ima to stranka za plačat? Je bila ravno reklama na radiu, da pri Peuget servisu veš, pri čem si. Ja, ziher...

5 komentarjev:

matias pravi ...

wtf?!?! a so nori mal? to je pa draga vožnja ja... in ti potem še plačaš njihov pregled, da ugotovijo, če so vse nardil ok? jaoo kak mi grejo ti servisi na živce.

hvalabogu že nekaj časa vozim svojega peugeota privat serviserju, ki ga poznam; popolnoma druga izkušnja in debelejša denarnica ;)

Denis Zupan pravi ...

Jah, tako je to danes. In mi neumni potrosniki to dovoljujemo.

Sicer bi pa rad slisal razlago servisa, kaj bi naj pomenla ta "testna voznja".

Aleš pravi ...

Mam Pugija, se mi še ni zgodilo, če se mi (avtohiša Kavčič) bom nekomu odpulil glavo.
Ker tole je fenomenalna urna oz. pardon minutna postavka.

A.

Kreg pravi ...

Ta znamka mi od nekdaj ni bila všeč. Da pa takole kasirajo in to še tvoj lastni bencin, ki si ga že enkrat plačal. Tole mi že smrdi, bo treba kakšnega inšpektorja poslat na teren.

Domen Dolenc pravi ...

Jebi ga, sej te povsod obirajo!BANDA