nedelja, 28. oktober 2007

Sigma 17-70

Sigma 17-70. Sem končno nabavil "kit" objektiv Sigma 17-70 f/2,8-4,5. Ne osnovni kit, ampak stopničko više. Ker z znamkami nimam težav, je spet "padla" Sigma. Sam imam s Sigmo dobre izkušnje. Sigma 100-300 f/4. Sigma 17-70 f/2,8-4,5 DC. Vreme mi ni bilo najbolj naklonjeno, tako da objavljam nekaj fotk, ki mi jih je uspelo narediti.



Klikni na izreze, da jih vidiš v razmerju 1:1.

Izrez. 70mm f/4,5 - odprta zaslonka. Ha?

Izrez. 50mm f/4,5. Sigma.

Izrez. 50mm f/4. Fiksni Nikon 50mm f/1,8.

Še malo "cukra". Temu je 17mm namenjen, a ne de?

Še eden. 17mm.

Makro. 70mm , ISO 1600 skozi steklo akvarija.
Prvi vtisi pri makru so odlični. Gre do 1:2,3!

Meni se zdi dober. Pa tebi?

5 komentarjev:

CyMaN pravi ...

Lepa pridobitev, čestitam.

Si zadel na loteriji pri tejle Sigmici :)

Gledwood pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Pero pravi ...

Jap, dobro kopijo si dobil. Sicer ni dobro s fiksnimi primerjati, ker lahko malo pokavari vtis - no ampak še vedno ni bistveno slabši od 50 1.8...

Sam sem se odločil za 18-50 2.8 macro. Pade naslednji mesec. Macro funkcija je pa res super, zagotovo pride parkrat na leto prav...

stane c. pravi ...

Ja pri Sigmi zna biti loterija, zato jo je treba prej preizkusit. Sem jo in se mi je zdela OK. No, je uč na fotke vrgel tudi Misfits, tako da...
Mene je najbolj presentila ostrina pri 70mm in odprti zaslonki. Sem pričakoval slabši rezultat. Sem tudi sam motovilil med 18-50 in 17-70, pa je malo prevagala cena in razpon.
PS
Sigma je stara dva meseca. Kupil "rabljeno".

Gregor Harih pravi ...

Dober test. Sem že tudi jaz opazoval tole Simgico. Samo verjetno bom raje prišparal za Nikkorja 17-55.