petek, 11. maj 2007

Dan D...

... bo jutri. Tek Trojk. Nekaj čez 12km bo treba preteči. Saj po ravnem ne bi bil problem, ampak najprej na Urha, na Orle (upam da ne čisto na vrh), potem pa dol do observatorija in na Prešernov Trg. V ponedeljek sem tekel na Rožnik, pa sem skoraj dušo sputil. Sem se zapodil kot svin'a med buče. Počasi se daleč pride. Jutri se bom držal tega reka.

4 komentarji:

Samo Hajtnik ~ Guzman pravi ...

Veliko sreče in upam, da prideš živ in zdrav na cilj. Saj veš, EMŠO itd..., da te ne bo kaj pri srcu stisnlo. :)

Drži se!

OLKI pravi ...

Stane tekaška je težka....hahah


Ti kar lepo očasi in na koncu bodo svinje in buče! Mljac!!! hahah

Stane Crnjak pravi ...

Evo, še malo pa grem. Za ogrevanje z biiklom iz Vrhovcev do Drame. Če mi uspe, sem zmagovalec. Za sebe.

Kreg pravi ...

Danes so se kar nabirale kolone avtomobilov, ko smo čakali tekače, veliko se jih je vleklo kot megla, še kisikovo jeklenko bi potrebovali v nahrbtniku hehe :). Upam da ti je uspelo in boš bil še pri močeh malo pokomentirat hehe.