sobota, 7. april 2007

Geneza vzhajanja...

... Sonca. Iz mojega balkončka se lepo vidi Ljubljanski Grad(pa še kaj drugega). In spomladi Sonce vzide točno nad njim. Do sedaj mi odgovorne še ni uspelo prepričati, da naj porušijo hiše, bloke in razrijejo ceste do Gradu in namesto njih naredijo travnike z majhnimi vpetinami in palmami. Zato na fotografijah ni ospredja, ampak je samo grad oz drug motiv in nebo. So se mi pa v petek zjutraj zdele barve lepe in fotke vredne objave prav zaradi tega. Fotografija na desni je bila posneta dan prej, v četrtek 05.04.2007 ob skoraj istem času. Na fotoaparatu sem imel objektiv 28-70 in to je bilo posneto pri 70mm. Sem še ves zaspan vzel aparat in škljocnil. Vse ostale so posnete s 180mm objektivom, ki je pa resnico na ljubo malo "prekratek". Ker pa dolžina ni važna(baje), sem fotografiral kar z njim. Daljšega niti nimam....


Sonce je že vzšlo, vendar še ni celo. Je treba počakati še kakšen trenutek, da se dvigne dovolj visoko.

Tukaj je tisto, kar sem želel. Žareča krogla za Gradom ki naredi bolj ali manj samo silhueto. Ptič je dodatek, ki ga nisem planiral. Proženje je bilo z zamikom 2. sekund, tako da sem lahko samo čakal, če bo sploh na fotki. Bi moral biti na sredini.

Fotgrafiral sem v RAW in JPEG. Izkazalo se je, da v takih primerih, kjer je detajlov malo, RAW ni potreben. Je JPEG več kot dobro opravil delo. Pa še majhen "dokaz", kakšne barve so bile. JPEG ni nič spreminjan. Prva je JPEG direkt iz aparata, druga pa RAW.

Čim je Sonce pokukalo izza Gradu, je bilo v trenutku konec s fotografiranjem. Sicer sem naredil še nekaj fototgrafij, ampak so bili kontarsti premočni in senzor s svojim DR temu ni bil kos. Pa še odsevi so se začeli pojavljati (tisto malo drugo "sonce" med oblaki).
Mogoče pa novega župana prepičam, da "porazira" vse do Gradu, da bodo fotografije imele še ospredje....

Še panorama.