sobota, 31. marec 2007

Tek trojk ali kaj mi je tega treba bilo

Je pred kakšnim mesecem sodelavec prišel na idejo, da bi letos sodelovali na "Teku Trojk". "Seveda" sem d'jal. Bumbar. Sem "pozabil", da od lanskega septembra nisem pretekel niti kilometra in da imam mogoče kakšno kilo preveč. "Do-cent" že zdavnaj nisem več. Sem že krepko "preko-cent".
Da bo zadeva potrjena, nam je firma -Sanolabor- naročila majice, tako da sedaj "nema povratka". Priprave so se začele. PST ("Pot spominov in tovarištva") je že od nekdaj moj teren, ko se grem "hujšanje" oz ko mi pade na pamet, da bi malo "zdravo živel". Tako sem danes spet tlačil pesek po PST-ju. Od mene (Grbina) na PST, nato desno na cesto, ki povezije Večno Pot z Vrhovci. Se cesta prav zahrbtno narahlo vzpenja (dovolj za nabit puls na 200). Nato malo pred Večno potjo levo po kolesarski, ki se prav nesramno še dodatno vzpne. Na "vrhu" levo dol mimo Koseškega Bajerja in nazaj na PST. Pri kolesarjenu bi tisiti "dol" pomenil počivanje. Pri teku pa je treba tudi "navzdol" noge premikat in počitka ni. Cel krog je nekaj preko 6km. Sem na 5km kar lepo "shodil". Srce je bilo nekje v grlu, tekel sem pa 45min. Na "Trojkah" bo treba preteči 12km čez drn in strn. V kaj sem se jaz spustil? Nič, bo treba vsaki drugi dan po PST-ju pesek tlačit. Vmes pa še kakšen dan na Trim stezo. Upam, da je še tam, kjer je bila pred 25 leti, ko sem nazadnje po njej tekel.
Fotografije so pa iz lanskega Ljubljanskega maratona in nisem na nobeni. Na tem mestu so bili tekači ravno tam, kjer sam zavijem iz PST na cesto proti Večni poti. Do tukaj so pretkli cca 15km. Zgledajo bolje, kot sem jaz danes po 5 km...