petek, 01. oktober 2010

Preferans

Igra s kartami. Najboljša igra s kartami, katero zadnje čase igram non-stop. Na spletu. Tarok? V primerjavi s preferansom je počasen posentek. Kljub francoskemu imenu, je ta igra najverjetneje nastala na področju carske Rusije. Od tam se je razširila v srednjo Evropo in,seveda, na Balkan. Igrajo jo še v Avstriji, na Madžarskem (Avstro-Ogrsko poreklo) in, seveda, Franciji. V Sloveniji žal ni (več) populrna, čeprav so jo za časa AO in stare Juge igrali tudi pri nas.
O preferansu je na spletu napisano veliko. Škoda, da se pri nas ne igra. Če pa kdo pozna koga, ki igra preferans, se lahko dobimo na iPrefu in kakšno vržemo. Pa še smeha polna kanglica bo, ker tam na "forumu" take streljajo, da ne moreš verjet. Ampak, pozor! Tam igrajo odlični igralci in za napako greš v "bulo", kar pomeni, da greš v minus če tvoj soigralec zaradi tebe "pade".
Zadnja želja na smrt obsojenga mora biti partija preferansa. Če izgubljaš, se igra nikoli ne konča...


2 komentarja:

pzjosko pravi ...

Tudi sam igram preferans na prefko.com nekaj let. Želel pa bi populazirati preferans tako da bi s somišljeniki ustanovili Sl0-preferans klub kot jih imajo polno v Srbiji. učlanite se brezplačno na prefko.com je in lahko vam darujem prefke, ki so potrebni za normalno igro. Jaz sem vplačal pred nekaj let nazaj in imam potrjeno članstvo do leta 2020. Saj prefko.co tistim , ki so vplačali prvo članstvo podarja 1800 prefkov vsak mese,ki jih lahko jo tudi darujejo novim članom . Prijavite se na prefko.com in mi pošljite sporočilo na moje prefko ima pzjosko. Vsi ki jih preferans zanima javite se.
PZJOSKO

pzjosko pravi ...

Tudi sam igram preferans na prefko.com nekaj let. Želel pa bi populazirati preferans tako da bi s somišljeniki ustanovili Sl0-preferans klub kot jih imajo polno v Srbiji. učlanite se brezplačno na prefko.com je in lahko vam darujem prefke, ki so potrebni za normalno igro. Jaz sem vplačal pred nekaj let nazaj in imam potrjeno članstvo do leta 2020. Saj prefko.co tistim , ki so vplačali prvo članstvo podarja 1800 prefkov vsak mese,ki jih lahko jo tudi darujejo novim članom . Prijavite se na prefko.com in mi pošljite sporočilo na moje prefko ima pzjosko. Vsi ki jih preferans zanima javite se.
PZJOSKO