nedelja, 9. november 2008

Nov prenosnik

Evo, prva objava narejena na novem prenosniku. Je bila kar dogodiščina usposobitev tega HP-ja. Začelo se je pa tako. Računalnik sem dobil v četrtek, 30-09-2008, ravno pred prazniki. Na računalniku pa NI BILO naloženega operacijskega sistema ("rahli" spregled ob naročilu), zato se je najprej pojavilo vprašanje, kateri OS (ja, vem ja, Maci pridejo z že naloženi divjimi mačkami). Najprej sem hotel naložiti XP-je, pa ni šlo. Tudi ob pomoči članov foruma slo-foto in e-fotografija ne. XP-ji SATA diskom ne pašejo, tako da naj bi naprej zapekel nov disk z naloženimi gonilniki za XP-je, pa ni šlo, ker je stacionarni PC prestar in se Intelov gonilnik ni hotel naložiti. Potem mi je na pomoč priskočil Alan in mi naložil Ubuntuja. Saj bi šlo, ampak je inštaliranje gonilnikov na Ubuntuju pravi mali projekt. Vsaj meni. In je Ubuntu ostal na računalniku do nedelje, ko so se odprli trgovski centri in sem letel po Visto Home Premium. Ta Vista ima pač HD Windows Movie Maker, s katerim lahko obdelujem HD filmčke narejene z Nikonom D90. Po inštalaciji je računalnik končno zaživel. Pa je bilo veselje bolj kratkotrajno. Namreč nikakor se nisem mogel povezati na internet. Kljub prizadevanju UPC Telemachovih operaterjev ( res so bili korektni in potrpežljivi) se na internet nikakor nisem mogel povezati. Zanič naj bi bila mrežna kartica. Grem na servis, se na splet povežejo takoj. Mislim... Grem domov, spet razložim zadevo operaterjem pa kljub temu nič. Ko sem bil že čisto obupan, se na modem povežem preko USB kabla in še enkrat pokličem na UPC, kjer mi končno rešijo težavo. Zadnji v vrsti je rekel, da bi pa mogoče MAC adreso skopirali v nov računalnik. In po 30sekundah sem bil priklopljen na net. Da skrajšam, sedaj vse špila preko ruterja.
V glavnem računalnik je bomba, hitrost je zame osupljiva; PS se odpre v 4. sekundah, Capture ONE 4 fotko obdela v parih sekundah, Nikon ViewNX je kar naenkrat raketa od programa. Fantazija. Pa filmčki so narejeni tik-tak. ( Taki, za domačo rabo, ne za Kolosej).

Se pišemo.