torek, 15. julij 2008

Toskana Lucca & Pisa

Tisti dan se je potepanje po Toskani začelo kar zgodaj zjutraj. Načrt: obisk mest Lucca in Pisa.
Lucca. Sem slišal same presežnike ( da je "tok luškan", "ful lep", oh in sploh..) , zato smo se odločili, da bomo več časa namenili mestu Lucca kot Pisi. Napača. Meni Lucca ni bil ne vem kaj. Saj je zanimivo mestece, amapak za presežnike pa ni. Botanični vrt je znaimiv (prvič videl sekvojo) in ponuja "debelo" senco v poletni pripeki. Razglednih stolpov je precej, tako da se je treba odločit, na katerega. Če pa ima kdo suhe priprave za vzpon na K2, pa kar lepo na vse. Ta, na katerem smo bili mi, je odličen kot objekt fotografiranja. Razgled je verjetno dober z vseh. Aja, pa "šamrole" polnjene z vanilijevo kremo in prelite s sladko glazuro v eni izmed številnih "pastičerij" so fenomenalne. Repete je sledil z lahkoto.

Lucca; Pogled z obzidja.

Lucca; Pred katedralo.

Pisa Mare. Pred Piso smo si ogledali še Pisa Mare. Ogledali? Bolje rečeno smuknili na kosilo in vrgli pogled na morje. Ob pogledu na kilometre skalnatih plaž, brez koščka sence, na katerih se bumbarji roštiljajo, sem skoraj fasal sončar'co! Se je pa toliko bolj prileglo pivo oz dva ob "ribiškem krožniku"- kozice in lignji na žaru- v bližnji gostilni.

Pisa.
V Pisi priporočam nakup karte za 10€, ki omogoča ogled Duoma (katedrale), Battistera (krstilnice), Camposanta in enega izmed muzejev. Vzpon na stolp pa vas bo olajšal še za dodatnih 25€. Ko vidiš poševni stolp v Pisi, padeš na hrbet. Kako lahko sploh stoji? Žal smo v Piso prišli že rahlo utrujeni in brezvoljni, tako da se je 2/3 moje družine odločilo, da se jim ne da več. Malo smo poležavali v senci, s svakom in svakinjo sem si pa le ogledal notranjsot katedrale in nato gas proti "domu".


Pisa; Camposanto. Žal, samo od zunaj.

Pisa; zid

Pisa; Katedrala. Pogled od zunaj.

Pisa; Katedrala-Pogled znotraj.

Nato pa čim prej do osvežitve v bazenu pred vilo!