petek, 23. maj 2008

Shutterstock

No, pod dolgem času sem se odločil in prijavil še na Shutterstock. Kaj naj rečem. Da sem bumbar, ker se nisem že prej. Narediti je treba pristopni test. Pošlješ 10 fotk in odobriti ti jih morajo vsaj 7. Če padeš, čakaš 1 mesec! Meni je uspelo iz prve; 10/10 hehehehe. Prodaja se začne takoj. Ampak res takoj. Zaslužek od posamezne fotke je fiksen in precej manjši kot je (lahko) pri iStock-u, ampak je število DL (vsaj pri meni) neprimerno večje, tako da se vse skupaj pogliha.

Ljubljana kot stock fotografija

8 komentarjev:

Luka pravi ...

Tudi sam sem bil nad Sstockom navdušen, saj so rezultati takojšnji. kasneje pa vidiš, da je potrebnega več truta kot npr pri Istocku, saj prodaja hitro pade če ne dodajaš fotografij redno... Sam se bom verjetno v kratkem izpisal iz tega portala.. Tebi pa seveda želim veliko uspeha! fotke imaš že prave, tako da boš sigurno nekaj izvlekel iz tega.

LP L

stane c. pravi ...

Ja, je drugačen princip. Na iStocku lahko z malo fotkami v portfoliu prideš do lepega števila DL. Meni to žal ne uspeva. Kot kaže je pa na shutterstocku uspeh odvisen od rednega dodajanja fotk. Ko pa prideš do neke zadostne količine fotk, je pa podobno kot na iStocku. DL se odgajajo, tudi če ne UL-aš.

Primoz pravi ...

No bos cez teden/mesec/leto povedal, koliko je bilo profita ;) Pa zraven poracunaj se cas, katerega bos zapravil vsaj za urejanje in pripravo fotk. Slikas verjetno za veselje, tako da se strinjam, da tega pac ne racunas.
Potem bos pa primerjal vse to s tem, ce prodas samo 3 fotke letno pri normalni agenciji ;)

stane c. pravi ...

Te RF stock agencije so kot naročene za nas, ki ne poznamo nobenih normalnih agencij.Kje se pa lahko take fotke objavljajo? Glede Shuterstocka . To je samo dodaten zaslužek, ker sem vse te fotografije že nekje objavil; dodal ključne besede, obdelal,.... Samo UL in submit. Konec.

stane c. pravi ...

Sicer imaš deloma prav, ker iStock se mi pa do sedaj niakor ni izplačal. Gre pa počasi na bolje.

Insomniac pravi ...

Ja, na shutterstocku ser res takoj začne prodaja. Verjetno me je ravno to še bolj potegnilo v stock vode. Sedaj, ko pa so mi zalavfali še vektorji pa je še toliko bolje. Ta mesec mi bo SS prinesel približno 10x več kot IS (vem, da imam tam precej manj slik, samo kaj ko je to zaradi politike IS in 15 uploadov na teden).

@primoz: Jaz tako gledam: fotke tako ali tako poslikam, zaenkrat ne delam posebnih fotk samo za stock. Pač kam grem in fotkam. Potem pa če obdelam npr 5 fotk na uro za stock (vključno z uploadom), hočem z njimi zaslužiti npr 10€ (kar se mi zdi čisto dobra postavka za amatersko ukvarjanje s fotografijo čisto dobra urna postavka. To pomeni, da mora fotka zaslužiti 2€, kar je dokaj lahko doseči (moja najboljša mi je prinesla prek 100$ v cca 2 mesecih).

Luka pravi ...

Dobro to glede cene .... 10 uff .

matic pravi ...

mene pa zanima kako si uredil stvar s pasportom ki ga je potrebno skenirat?
zloraba podatkov ipd???

nevem, sprašujem ker se pravkar prijavljam in me zanima ali je temu sploh mogoče zaupani.
no glede na količino fotk in uporabnikov je...

tvoje mnenje še mogoče?