sobota, 10. maj 2008

Laško in Union

Pijem že zelo dolgo časa. Od začetka pivske kariere. Sedaj pa je prišel čas za zamenjavo. Sta dobila en čuden priokus. Po sprenevedanju in hinavščini. Teh okusov pa ne maram. Gremo raziskovat, katero pivo ima spet tisti pravi okus in je osvežilno in ne zatohlo...

6 komentarjev:

Peter pravi ...

Vse bolj se mi zdi, da imaš prav...
bo treba Haineken začet pit :-)

Lp,Peter

Matevž K. pravi ...

Ko je žeja res huda in je važno samo, da teče, se mi še vedno prileže Laško. Sicer ga pa ni čez temno Budweiser :)

Tilen pravi ...

meni pa je Paulaner ful dober, zelo piten, Haineken mi niti ni tak piten, drugače pa laško club :D

Kreg pravi ...

Drugače ne pijem piva, no na sploh se izogibam alkoholu :), če pa že, potem raje pijem Laško pivo.

stane c. pravi ...

Danes sem probal Staropramen. Odlično!

matjaz pravi ...

Obupno sem iskal blog, kjer bi lahko izrazil svoje mnenje o slovenskem pivu, pa nisem našel aktualnega.Nobenih novejših komentarjev. V glavnem, vsi neuradno zatrjujejo, da Union in Laško nimata nove recepture, pač pa samo novo embalažo. Nekateri trdijo, da vpliva zeleno steklo, kaj pa pri pločevinkah? Bthw. nove pločevinke so veliko tanjše in dogaja se, da spuščajo že pri najmanjšem pritisku. Ni jih varno dajati v nahrbtnik za v hribe, zgodi se, da imaš vse v nahrbtniku mokro..
Trditev o nespremenjeni recepturi lahko zelo enostavno zanikaš. V kolikor imaš na zalogi staro pločevinko ali steklenico piva in si natočiš vsebino v kozarec, obenem pa v drug kozarec novo pivo opaziš razliko v kolikor nimaš težav z okuševalnimi brbončicami. Če pa je to slednje, potem je vseeno, če piješ gnojnico. V glavnem moja opažanja so - Union je čisto voden in brez okusa. Lašku manjka poln okus, ostala je samo še značilna grenkoba. Oboje pa je bljuk. Odtistihmal naprej kopujem uvožena piva, najraje češki Staropramen ali Slovaški Kozel. Zanimivo, da ni nikjer bloga o slovenskih pivih ??