sobota, 01. marec 2008

Cerkniško polje

Danes sem se, tako kot vsak konec tedna, odpravil na obisk k očetu v Cerknico. Po malici, partiji šaha in kavi sem namesto proti Uncu, zavil proti Cerkniškem polju. "Nevihtna" svetloba in veter sta dala možnost za kakšen soliden posnetek. Ovira je bil res močan veter. Se je bilo treba kar pošteno "zasidrati", drugače je aparat "plesal".

Veter v objektiv.

Kozolci.

Baraka, ki kljubuje vetru.

Kompozicija. Pri tej fotki mi je kar všeč.

2D.

7 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Fajn si jih ulovil, sploh tisto drevo v vetru!

KoBra pravi ...

Stanko se je vrgel v ČB!

Jaz bi še navil kontraste za več "drame". Ej, če bi imel še nekoga z marelo pri kozolcih (obrnjena od vetra!). Za kaj takega bi moral danes v Prlekijo, baje je ruvalo drevesa. Za take razmere Nikon prodaja specialno opremo "Anker D80" (komplet vsebuje 2 kamna po 5,0 kg za v žepe in 1 kos svinčene krogle teže 14,5 kg za stojalo), pa te ne odpihne!

LP

Jutri biti sonce, kam Stanko iti?

mankica pravi ...

ja, tole drevo je totalno super! super gibanje in ustvarjena "drama" (kot je zapisal moj predhodnik :))

Gregor pravi ...

Vse so odlične. Dober filing.

Cicle pravi ...

še posebi sta mi 2 in 3 všeč...drgač pa kot so že ostali povedal...odlične fotke!:)

Aleš pravi ...

Fenomenalne fotke.

stane c. pravi ...

Hvala vsem za komentarje. Svetloba je bila dobra, vreme pa ne najbolj. Veter.