petek, 15. februar 2008

Pol pa svizec čokolado zavije...

Pogledal filmček. Kaj pa vem če je vse res kar trdijo. Sem pa ziher, da človek iz votline ne more tega organizirat. Sploh sem pa prepričan, da avion ne more "izpuhtet".

4 komentarji:

Pero pravi ...

Pogledal 2/3, potem pa me je presentil napis: Sorry, this video is no longer available.

Noro, temu rečejo demokracija. Skoz sami cover upi.

stane c. pravi ...

V YouTube vpiši naslov filma, pa dobiš ful verzij. Poglej do konca, se splača. Kolikor je videti, ogromno ljudi v ZDA dvomi v uradno verzijo, pa tega mediji ne objavijo ali pa zasmuhejejo tiste, ki dvomijo v njo.

Jošt Franko pravi ...

Poglej si še film "zeitgeist"...Zanimive reči.

Pero pravi ...

ja mi je uspelo pogledat do konca. Sicer sem vse več ali manj že prebral , ampak je fajn ker gre ta film bolj v podrobnosti in jih res argumentirano demantira.