nedelja, 03. februar 2008

Hranjenje ptic

Ko sem se odpravil fotografirat pernate živalice je nehalo dežavati, ko sem pa končal, je spet začelo. Trontelj ne bi bolje zadel. Je bilo pa v Tivoliju kar nekaj sprehajalcev s psi. Veelikaaa večina je bila spuščenih. Psov seveda. Kot kaže so lastnikom "tko luštkani"med preganjanem veveric in ptic. Jap. Veverice so se zbudile "sredi zime" in skupaj z aviacijo iščejo hrano.

Ta je bila maslo oskubljena, pa je tobila nekaj orehov.

Ta se ja malo napihovala.

Na koncu sem dal aparat na stojalo, fiksiral fokus, vsake toliko dal nekaj zdrobljenih orehov v krmilnico in ...... čakal. Pa ne dolgo.

Enega ukradem pa gasa!

Vrabci so najbolj borbeni.

Kaj pa jaz tukaj? Sem malo klavstrofobičen...

Vse čisto.

Lakota je huda stvar.


A je zame kaj ostalo?

5 komentarjev:

David pravi ...

prima fotke. a je to kakšen strašen tele objektiv?

stane c. pravi ...

Sigma f/4 100-300.

Gorazd pravi ...

O, super fotke. Upam, da ne zameriš, ker bom malo offtopic, ampak te bi rad prosil za mnenje.

Namreč, kupujem nov DSLR(prej sem imel canona 300d, sem ga prodal z vsem ostalim vred) in se odločam med Nikonom D80 ter Nikonom D200. Pa me zanima tvoje mnenje. D200 naj bi imela samo boljše ohišje, nekoliko hitrejši AF, 5fps. Ampak mislim, da bi meni že AF ter fps od d80 moral zadostovati, ker ne fotkam športa. Je sploh še kaj drugega tako v praksi, kar naredi d200 boljšega? D200 naj bi imela še boljše merjenje svetlobe, ampak koliko se to dejansko vidi v praksi in na fotkah...

Kakšnega odgovora bi bil res vesel:)

UrosG pravi ...

Tisti golob se je pa res malo zgubil ;) Sicer pa dobro pripravljena lokacija. Naša hiška je vse preveč zamaskirana in okoli precej neprijetno ozadje.

stane c. pravi ...

@gorazd; težka. Kolikor sem sam videl, razlike v kakovosti fotografije ni. Mogoče ima D80 še malo bolje "spedenan" šum. Drugače je pa prednost na strani D200.Ima nekaj bonbončkov, ki bi si jih želel na D80: 5fps, poseben gumb za AF-ON, več izbire pri fokusnih točkah,... Amapak. Zaradi tega ga sam ne bom menjal. Vsaj za D200 ne.