nedelja, 27. januar 2008

Črno bela fotografija

Da naduljejm tam, kje sem zadnjič končal. Pri črno beli fotografiji. Sem malo poskušal, pa ni tako enostavno, kot bi si mislil. Čarobnost sivin in kontrastov. "Čarobnost" je odvisna tudi od pravilno nastvaljenga monitorja. Upam, da je moj vsaj približno prvilno nastavljen.
Tu je nekaj poskusov.

Na Katarini. Tista najsvetlejša črta je megla, ki je bila nad Ljubljano.

S Sv. Ane proti Soncu.

Barje s Kamniškimi Alpami.

S Sv. Ane proti... ?

Barje.

Zahod.

PS
Tako bombastičen naslov zato, da me Google lažje najde.



4 komentarji:

Kreg pravi ...

Lepe fotke. Sam ne prakticiram preveč B&W. Mi znanje PS ne dopušča, ni tako enostavno kot se misli.
Naslov je pa definitivno pravi za Googla hehe ;)

Žiga Gričnik pravi ...

Ni tak simpl kot nekateri mislijo. Dobro si opravil svojo nalogo! Si pa je treba vzeti čas za čb tehniko, če želiš doseči rezultate kot jih je npr. Ansel Adams. Pa tudi svetloba mora biti prava, da lahko narediš čb fotko - včasih se lahko še tako matraš pa ne boš dobil tistega pravega rezultata

stane c. pravi ...

Z Ansel Adamsom se ne bi ravno primerjal hehehehe. Poleg vsega ostalega mi manjka tudi kamera velikega formata. Je pa res. Ene fotografije so, druge pač pa niso. ČB.

UrosG pravi ...

Sam se včasih poslužim b&w ko barve nikakor ne grejo skupaj. Lahko da deluje bolje, ali pa tudi ne. Je pa res, da samo desaturacija ne pomaga in je treba imeti precej znanja. Se še učim ;)