ponedeljek, 26. november 2007

Pavza na blogu

Je bila do danes. 5 dni od zadnje objave. Huh, za mene kar dolga pavza. Ma ni bilo časa in če povem po pravici, tudi volje ne. Tudi za rubriko "k'r neki" se mi ni dalo nič napisat. Sem bil pa priden drugače. Fotografsko. Sem se odločil, da bom malo bolj aktiven na stock portalih (iStock, Dreamstime). Sem urejal in "obdeloval" stare fotografije iz arhiva. Koliko gre za to enega časa! Ne moreš verjet. No, tudi fotografiral sem malo. Sem se šel "studijskega fotografa" -hahahaha. Sem se to že enkrat šel, pa na stock-u ni bilo nekega hudega efekta. Fotke iz "studia". Mogoče bo pa sedaj.
Še dve fotki iz potepanja po Ljubljani. Studijske sledijo , ko in če bodo sprejete. No, tudi če ne bodo sprejete, vam kakšno privoščim.

Če pa kdo rabi prav takšno fotko, pa jo s klikom na njo lahko tudi dobi. Večji izbor je pa na spodnjih povezavah.

Dreamstime portfolio.

iStock portfolio.