sobota, 17. november 2007

Nova podoba

Nič dramatičnega. Nisem na WordPress-u. Prejšnji "template" je bil neroden za urejanje. Je bilo treba vse narediti peš; dodajenje linkov, widgetov, kategorij, anket, ... . Ni ga čez komot. Je "stric Gugl" prijazen do nas, telebanov Ko bom pa velik, bom pa na WP. Aja, pa pri TA so me (kot kaže) odpikali. Zaradi preveilkega zaslužka oz zaradi prevelike stopnje klikov (CRT-ja) sigurno ne. CRT oz stopnjo klikov sem imel celih 0,7% , kar je daleč, daleč, daleč pod dovoljenim. Prav zjokal se zaradi tega ne bom. Me pa zanima odgovor. Čakam, da mi odgovorijo na e-mail. Upam, da vam je tale instant template všeč. Meni je kar.

6 komentarjev:

Kreg pravi ...

Zanimiva preobrazba.
Glede TA slišim same pripombe, da nihče ne dobiva izplačil? Če je temu tako, bom tudi sam prenehal z oglasi.

stane c. pravi ...

kreg, živ. Saj na tvojem blogu ni oglasov. A si jih že izklopil.

Pero pravi ...

TA je najbrž še en v vrsti online nategov. Oziroma kar je, če je toliko bloggerjem skenslal račun, po možnosti ravno tik pred doseženo mejo za izplačilo, kajne;)? Držite se Googlovih oglasov pa je. Plačajo bolje in vedno.

Template mi pa ni preveč všeč. Se najde mnogo hudih tudi za blogspot, tudi takih, ki so po izgledu podobni WP, samo je pa treba malo pobrskati...

stane c. pravi ...

Pero živ. Jest sem mejo presegel pred mesecem dni. Bi morali nakazat konec tega meseca. Jih še pokličem po telefonu. Da malo poklepetamo ;) Ta template je dokaj nevtralen. Mogoče se še malo z barvami poigram. Saj vem, da se da dobiti hude, ma je treba vse peš naredit...

Gregor Harih pravi ...

Prejšnji se mi je zdelo dokaj nepregleden. Ta je glede tega boljši, je pa res, da mu manjka mogoče malce bolj toplih (živih) barv.

Kreg pravi ...

Stane, ne nisem jih še skenslal, jih pa res ni, ne vem zakaj? Tudi drugod jih nisem zasledil, moram malo preverit. Kakorkoli, tudi brez oglasov blog Živi in bo živel :)

lp