četrtek, 1. november 2007

Mostec in močeradi

Sem se na Dan reformacije po dolgem času (zelo dolgem času) odpravil v Mostec na sprehod. Po znani stezi sem prišel do "centra" Mosteca, z baliniščem, otroškimi igrali, gostilne,... Sem jo mahnil naprej mimo skakalnic do vrha in nato nazaj. Spodaj je nekaj fotk s sprehoda.

Mizice čakjo boljše čase, ko se bodo šibile pod slovenskimi specialitetami; čevapi, ražnjiči, pljeskavicami, ....

Nekdo ga je pozabil. Tako kot jaz kitaro pred 22 leti, ko sem imel v Mostecu poslovilnega za v vojsko. Je še nisem našel. Baje da je lepo gorela...

Se ladjico še vedno spuščajo?

Pod vrhom se je Sonce ravno začelo prebijati skozi meglo.

Hah. Sem se spustil do kostanja, pa sem pod njim kar skočil nazaj. Močerad. Je bil čisto pri miru. Se je delal, da ga ne vidim hehehe. Priložnosti nisem hotel zamuditi, pa sem želel dati ISO na 1600, da se ne zafrkavam s prekratkimi časi ( butel je na AUTO ISO pozabil). Pa sem falil. Sem bil prepoten, da je kar kapljalo od mene. Z zamegljenimi očali sem dal na Hi 1 ISO, ISO 2000. To sem videl šele naknadno. No ja, niti ni tako slabo, kot sem mislil da bo. Močeradov je bilo pa kar nekaj. Zakaj se zbirajo, pa ne vem. Mogoče priprave na zimsko spanje.

Makro na Sigmi 17-70 je pa odličen. Ravno to, kar sem želel. Zgornja fotka ni nič rezana.