sreda, 29. avgust 2007

Tri najboljše fotke na Photo Net-u

Moje seveda. Včasih sem tam kar precej objavljal, zadnje čase pa vedno manj. Mogoče je razlog tudi blog. No, na PhotoNet-u sem do sedaj objavil 218 fotografij. Spodnje tri so dobile najvišje ocene in imajo največ ogledov.


Bled
77911 ogledov / 72 ocen / A-6,11 O-5,90


Pristanek
65440 ogledov / 22 ocen / A-6,05 O-6,14


The King
67243 ogledov / 28 ocen / A-6,18 O-5,93

Za mene OK. Ampak. Na PN gredo ogledi v milijone, komentarji pa v stotine! Saj, skromnost je lepa čednsot a ne de? Tukaj še link do fotke, z najboljšim povprečjem ocen .



5 komentarjev:

Marusa pravi ...

Ma,moji malenkosti je lev-ček tako zelo všeč, da bi ga posvojila in ga namestila na moj monitor ;-)
"Le tako naprej!"

šuš

CyMaN pravi ...

Super slike, najboljša mi je Pristanek. Kje si slikal to, da sinice kar na rokah pristanejo?

stane c. pravi ...

@Marusa. Če res želiš, si ga kar naštimaj.
@cyman V Tivoliju. So že zdresirane

Marusa pravi ...

Se zahvaljujem in se že kot mali otrok veselim vsakodnevnega jutranjega pogleda mojega pcja....

sekundek pravi ...

Ko sem videl fotko bleda, sem si mislil, kaj sploh počnem v fotografiji. Škoda besed, ker bom samo pokvaril tako prfektne fotografije.