sreda, 08. avgust 2007

Goriška Brda

Kot jih je videla moja 8 letna hčerka. S kompaktom PS A85 je naredila cca 160 fotk (velikost sem nastavil na 1600x1200). Tole je izbor. Prva se mi zdi prav odlična, sploh ker ni nič obrezana in minimalno obdelana ( kontrast in ostrina). Ostale fotke na hitro obdelane v Picassi.


Brez reza, samo dodan kontrast in ostrina. Spodaj še ČB.

Vas Šmartno v Goriških Brdih. Letos bo ob dnevih poezije v Brdih tukaj prav veselo.

Še poštni nabiralnik v Šmartnem.

Rože na oknu na posestvu Movia.

Pogled v dolino iz posestva Movia.

Trte.

Goriška Brda iz Zg. Cerova.

Ma sem prav ponosen na malo fotografko.

2 komentarja:

Lenart Senica pravi ...

Jap, prva izstopa.

Peter Bernik pravi ...

Raj na zemlji! To so bile moje misli, ko sem se pred letom in pol tam vozil.

Tudi meni je prva naj.