petek, 20. julij 2007

Speedway v Šiški

Včeraj sem po dolgem času šel spet na stadion Ilirije v Šiški. Razlog: šel sem po objektiv 18-70, ki sem ga želel pred nakupom preizkusiti. In je na stadionu dogajalo. Trening speedway-a. S seboj sem imel pa samo 50mm Nikona (dodaj kletvico po želji). Kreativnost pa to... Fantje in dekle (ja, dekle!) so lepo "pritegovali". Ravno ko sem hotel domov, se je pa zgodilo. Topo je zadonelo, motor je ugasnil in tišina. Padec in to kar hud. Fant (Nejc) je obležal na tleh, k njemu sta pa takoj pritekla dva moška (mislim da oče in "ta glavni" treninga). Tudi sam sem šel hitro tja (nekaj malega o oživljanju vem), so pa medtem že poklicali reševalce. Glede na videno pa mislim pa, da bi VSI , ki tako ali drugače sodelujejo, morali na tečaj dajanja prve pomoči. Sem bil v dvomih. če naj zadnjo fotko objavim ali ne, tako da če objava take fotke ni primerna, jo bom izbrisal. Nejc, drži se in upam, da boš kmalu spet "ožemal" ročico na motorju.






Jap, punca ožema k' pr' norcih!


Na spodnjih fotkah se vidi, kako je priletel v ograjo in kako silovito je bilo trčenje.




Če kdo kaj ve, kako je z Nejcem, naj napiše. Upam, da ni nič hujšega.