sobota, 16. junij 2007

Raynox DCR 250 - izlet v makro

Že dolgo nisem naredil naredil nobene makro fotke. Nazadnje sem delal makro s Sigmo 75-300 DL in KM 5D. Nekaj jih je celo uspelo. Pa mi je bil makro vedni všeč. Zato sem nabavil predlečo Raynox DCR-250. Sem jo sparil z Nikonom 50mm f/1,8. Za začetek bo. Je pa makro čisto svoja zvrst fotografiranja. Ne da je min DOF, ampak globinske ostrine preprosto ni. Zapreš zaslonko, na f/16, flešu na polno, ampak ambientalne svetlobe ni. Drama. Bo že počasi. Evo nekaj fotk z današnjega "šutinga".

Takoj preizkus na hčerkinem očesu. Ti ravnine DOF-a hitro postaneja jasne.




Se nista dala motit.


4 komentarji:

misfits pravi ...

je tele z ambientno svetlobo so res boljše.
Si pa dobil različnih komadov.
Dobre so. Predzadnja mi je najboljša.

Stane Crnjak pravi ...

Hvala. Je predzadnja tudi meni najboljša.

OLKI pravi ...

Dobar si ti...mnogo dobar, glede na to s čim si tole uganjal...

Peter pravi ...

Zelo mi je všeč tale tvoj "izlet v macro svet" :)