sobota, 02. junij 2007

Giboni,pelikani,race in žitno polje

Sem misli, da bo danes manj gužve v ZOO. Slabo vreme pa to. Njet. Je polovica štajerske prišla k "močvirnikom". Na hitro nekaj fotk, pa domov. Je bilo soparno za znoret.



Je imal mali gibonček kar lepo rano na buči. Verjetno je preveč okoli skakal...

Najprej čofa čofa, potem pa ateriranje


Kakdarkoli sem bil ob ali po dežju v ZOO, so bili pelikani v vodi. Tudi danes.




Zdaj veste, zakaj mu pravijo zlato polje?

7 komentarjev:

Dan pravi ...

Lepo, pelikani so super!

-Mihaaa- pravi ...

meni je (tudi) najlepsa zadnja od pelikanov,..
lp

Kreg pravi ...

Zadnja,pelikanov je res ruper.

Aljo pravi ...

druga od pelikanov je huda.
polje je pa tudi lepo.

David pravi ...

meni pa polje seka

andrejc pravi ...

Žitna polja so 1A. Bravo.
LP A

Hakan pravi ...

U tamala opica, to sm pa tut jst fotkol

na mojem blogu sm tut eno od tamalga dau gor, k ma razbito bučo :/