sobota, 17. marec 2007

Ljubljanska tržnica ni "Ponte Rosso"!

Ob sobotah sem občasen obiskovalec ljubljanske tržnice. Namesto po kakšnem "centru" se je prav lepo sprehodit med stojnicami, kjer te branjevke in "branjevci" še vedno ogovorijo. Sonce me je tudi danes zvabilo med stojnice. Tržnica je bila taka, kot mora biti. Žuboreča in barvita. Še bolj pisano kot med zelenjavo in sadjem, je med cvetjem. In to sem se danes tudi odpravil fotografirat. Cvetje. Me je pa prav neprijetno presenetilo, ko sem med "bio" pridelki in ročnimi izdelki opazil stojnice s čudnimi "pridelki". Ure, daljnogledi, radiji, cote, rute, igrače na baterije vseh mogočih vrst; od barbik do avtomobilčkov in tankov. Prodajalci, seveda, iz "daljnega vzhoda". Ne me basat! Saj potujoči pevci iz nam bližnjih in daljnih krajev so prav prijetna "dekoracija" tržnice ob sobotah in bolšjaka ob nedeljah. Amapak, teh novih trgovcev pa res ne rabimo. Ma me ne zanima, če so plačali pristojbine za prodajo. Niti malo ne. Tega na tržnici pač ne bi smeli dovoliti prodajati. Diskretno jih obišče kakšna inšpekcija oz se jim ne da dovoljenja za prodajo. Pa ne zaradi tega, ker so Kitajci (najverjetneje). Enako bi bilo potrebno narediti z vsemi, ki bi na tržnici prodajali "šrot". "Ponterosoizacijo" tržnice je treba zatreti v kali. Basta.






Prav prijetno je bilo danes. Sonce, cvetje, vrvež,... Baje da bo naslednji teden sneg!? Bolano.