sreda, 10. november 2010

MacBook Pro 13"

Nekaj časa je že doma, pa nekaj kratkih vtisov oz "direkt v glavo" presenečenj.
Kako zgleda, ko domov prineseš Mac-a? Odpreš škatlo, pritisneš gumb "vklop", slediš navodilom in v cca minuti je "inštalacije" konec. Aja, vklopiš firewall in zaženeš posodobitev. To je vse. Klikneš na kompas (Safari) in začneš z brskanjem po spletu. Karkoli te zanima je na spletu; vtipkaš "How..... on MacBook" in odgovori priletijo. Trotl ziher sistem.
Gonilniki, kaj je že to? Aja, tista reč, zaradi katere me je malo skrbelo, kako se bo par let star tiskalnik Epson D88 inštaliral na MacBook-a. A je bila skrb odveč. Kako je zgleda "inštalacija" tiskalnika? Je ni! Je samo priklop. To pomeni, da vtakneš USB kabel tiskalnika v Mac-a. That's it. Bluetooth miško vklopiš in stisneš "connect". Tudi to je "that's it".

iPhoto. Boljši od Picase (z MS Fotogalerijo pa ni primerjave sploh!). Za trotlziher fotografa in hitro urejanje fotk, več kot dovolj.

iMovie. Boljši od WMM. Precej.

iTunes. Za povezavo z iPodom je pač edini, pa še "playlisto" je v njemu otročje lahko narediti. Herezija, vem, ampak meni je OK.

Osvetljena tipkovnica in skoraj neslišni ventilatorji. Odlično.

Dvig pokrova in TRENUTNI zagon iz "sleep moda". Neprecenljivo!

Kaj naj rečem. Butl, ker sem čakal toliko časa...



1 komentar:

Lucis Ferre pravi ...

Prav maš! Ko sem jaz začel delati na Mackih je vse delalo tako dobro, da sem mislil, da je nekaj narobe.
Lucis