nedelja, 22. avgust 2010

Toskana Monteriggioni

Sem nekaj fotk o majhni toskanski vasici Monteriggioni že objavil, ma mi fotke takrat niso ravno uspele. Oziroma, sem jih sam pokvaril s "popravki" v fotošopu.
Evo, nekaj fotk z letošnjega potepanja po Toskani oz Monteriggioneju.. Sivka še vedno diši, pri hoji v klanec še vedno sopiham. So pa barve malo bolj tople. To pa zato, ker letos vasic in mest nismo obiskovali sredi dneva, ampak pozno popoldan in zvečer (kot se iz objavljenega vidi).

Monteriggioni outside

Monteriggioni  inside

P70547601

P70547581

P70547461

P70547561



2 komentarja:

Anže Osterman pravi ...

Zelo lepo!
Si že dolg časa želim obiskat Toskano.

Lp, A.

grega pravi ...

vidm, da obvladaš :)

pišem pa zato ker nisem našel tvojega kontakta pa sem te želel vprašati kaj si mislil s svojim komentarjem na mojem blogu ( ...da 90% fotk ni primernih za objavo...)??